Thursday, December 11, 2008

Mari gua settlekan 1

Nampak gaya, gua dah tak boleh lari dah. Memang nak kena jawab tag si a.a.aziz ni.

Tag dia tak susah pun, cuma tak senang.

Ni ha,

1. Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi.
2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi. Sertakan!
3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi dimata anda
4. Tag 5 rakan anda yang seksi
5. Selamat berseksi

Agak celaru jugak gua nak buat seleksi gambar, namun akhirnya jumpa jugak. Ini aja yang gua nak bagi, itupun dah cukup!


Abdomen belakang gua yang tegap, walaupun gambar dari jauh dan seakan gambar ni nak ambik gambar kete tapi percayalah ini hanya teknik fotografi, takde rasa nak terkam ke wei?

Ha..selesai sudah gua menjawab tag gua yang pertama sepanjang karier gua sebagai pemblog. Amacam wei?

Gua tak tahu nak tag sapa, jadi sapa-sapa yang ada gambar seksi boleh buat-buat kena tag ngan gua.

Ok?

10 comments:

The Spiral Eyes said...

hahahha,jadah...nafsu aku pada manusia woi bukan kereta ya

bokbon said...

ah..cuba tengok betul-betul, ada gambar seorang manusia disebelah kiri keter itu. itulah gua, versi seksi..

The Spiral Eyes said...

yang menunjukkan punggung tu ya

bokbon said...

ye, seksi kan gua.

The Spiral Eyes said...

jadah kamu seksi bawak beg sekolah

bokbon said...

haha..itu gambar zaman bila ntah.

The Spiral Eyes said...

macam zaman ago go

bokbon said...

itu zaman gua tak berapa nak up lagi, skang ni bukan main lagi gua tahu. from now on, sexy is my middle name ok?

The Spiral Eyes said...

jadah..talk to the hand la kamu

bokbon said...

haha..hand lu ada ear?