Wednesday, December 23, 2009

Writer Block (Konon)

1. Baguk beli laptop baru, 2 hari tak hilang sengih dia. Macam shilake..

2. Perut tengah ketat, baru lepas melantak.

3. Kenapa lepas berbulan-bulan enjin jet hilang baru boleh perasan? mula-mula seketul, lepas tu 2 ketul. Entah-entah lepas ni jadi 7 ketul pulak, najib baik ko jawab, ko kan menteri pertahanan.

4. Johor ni baru nak masuk musim bah agaknya, hari-hari hujan. Sedap betul tido.

5. Perut tengah ketat, baru lepas melantak.

6. No. 2 dengan no. 5 sama, saja tulis nak bagi nampak banyak.

7. Kerja tengah banyak, orang lain tak sibuk gua sibuk. Ponter tak naik-naik juga, makin turun ada la.

8. Baguk macam shilake.

9. Dah la, baik lu orang pegi baca Quran, dapat juga pahala.

6 comments:

srikandi said...

uit,bukak sem dah?awal bangat..

sharamli said...

agak2 kal0 2 bulan lagik lapt0p tu r0sak..sengih lagik?

Ahmad Azrin Aziz said...

dah tk main bola dah dia sekarang..

F A R Y N said...

heh..asik tido je eh..

TMAH said...

Ohh, pasal jet hilang, aku pun pelik oh. Jet tuh bukan-nya kecik pun, boleh masuk poket. Sekali dua pulak tuh. Politik.

k.e.r.i. said...

lu pun pergi membaca lah.
sem baru dah start.