Tuesday, January 26, 2010

Kemaskini Ringkas Setelah Sekian Lama

Apa khabar para fellow blogger? dah makan nasik?

Sekadar pemberitauan, mulai dari hari ini gua akan membuang had perbendaharaan kata gua, kata ganti diri yang akan digunakan semasa penulisan disini tidak lagi terhad kepada 'gua' 'lu' sahaja. Mungkin akan berubah kepada 'saya' 'awak' atau 'kau' 'aku', atau bila naik syeikh mungkin menjadi 'ana' ataupun 'anta'.

Diharap perubahan ini akan menaikkan lagi pointer gua sem ini, terima kasih.

*****

Pilihanraya kampus semakin dekat, makanan percuma ada dimerata tempat dan berlambak-lambak.

Cuma berhati-hati dengan plihan makanan percuma anda, ianya penentu masa depan anda. Gua tak kira calon mana, asal ada nasi dengan gulai udang yang besar-besar gua sokong. keh keh keh..

Asta la vista!

10 comments:

F A R Y N said...

mintak diorg kasi duit blanje..amacam?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

mintak topup tipon..

Mat Yen said...

baru reti nak update blog ke brader?
hahaa..

sharamli said...

v0te MIQDAD..0rg kamp0ng aw0k tu..hua3

oranglidi said...

dahtu bile nak apdet lagi?

The Spiral Eyes said...

napa lama tak menulis (aku pun lama tak komen)

bokbon said...

faryn
dorang pun berkemban eh berkempen pakai duit hutang lagi nak suruh dorang bagi duit belanja, memang takde harapan la..

a.k.u.p.e.n.t.o.i
dah, tapi dapat sepuloh ringgit saja, macammana nak menang kalau kedekut macam tu. keh keh keh..

Mat yen
gua tak ingat gua ada blog brader, ni pun gua yang satu lagi tolong ingatkan. lagipun gua tengah bizi macam mesin basuh sekarang ni.

sharamli
miqdad? mekdad? semua gua buat undi rosak..

oranglidi
jap jap lagi, tengah letih lagi ni.ah esok-esok la..

The spiral eyes
hajatnya dulu satu entri dua hari, tapi memandangkan dah jadi bizi peringkat atasan ni dah tak boleh la.

nuyuljana said...

hahaha.

gila best dapat makan free!

farhan said...

xpernah dgr lg awk ckp bhsakn "ana"..nmpk cute..he3

farhan said...

xpernah dgr lg awk ckp bhsakn "ana"..nmpk cute..he3