Saturday, March 14, 2009

Buat-buat sibuk

Assalamualaikum

Apa khabar semua?

Dah lama benar rasanya gua tak post apa-apa kat sini, mat yen pun dah bising-bising dah. Tapi apa daya gua, kerja gua banyak dan berlambak-lambak. Ini pun gua curi-curi menaip je, maafkan gua kerana tidak dapat menatap dan menikmati penulisan terbaru bloger sekalian. Apa lagi nak meromen, haha!

Ini gua ada hajat sebenarnya, minta tolong sesiapa kat sini tolong doakan gua supaya setan malas ni pergi jauh-jauh dari gua. Kerja banyak, tapi gua langsung tak usik. Sebabnya dah dua hari gua tak keluar bilik, dok mengadap komputer layan GTA je.

Lahanat betul kan setan malas ni, haha..haha..ha..

Dah, tolong ye sesiapa doakan gua kembali rajin dan cergas. Biar gua jadi macam orang hidup sikit. Sebab katanya baguk, gua dah macam skeleton in the closet. Emmm..apa-apalah lu baguk.

Saaaayang kamu semua! tata.

12 comments:

Thenadi said...

aku pon malas daaa!!! sangat malas pulak tu.eshh

A said...

waalaikumsalam..

hah, lu ni makan nasi pun dah jadi cepat ke nak main GTA.. apa kes ni brader..

hahahaaa..

fahruzzaman.Ismail said...

waalaikumsalam...

hahahaa....

mari tadah tangan sama2..

doa~

amin....

Yuyun said...

doakan aku sekali..da jangkit si bokbon da aku ni..:p

FARYN said...

huh..kejam...
dah tak syg aku la tu ;(

zuhana zulkifli said...

ahhaa GTA ?

game yang buat crime2 neh memang kau suke .

isk2 .


terpengaruh bahayaaaaa .ahha :D

btw ,GTA yang mana kau main skrgg ? hehe .aku main yang latest punye tapi tersidai macam tuh jek .console rosak .

sedihh

Anonymous said...

kite doakan wei

Melodilusi said...

Kau siku je syaitan tu.

How's life dude ?

BudAk hijAu said...

aku pow bz...
tp sbnrnya buat2 bz...hehehhehe..

suehanna said...

baguk guk guk;DD

bokbon said...

cik nadia
mentang-mentang dah last sem ye lu ni.

mat yen
mana tahan beb, gian menatang ni.

ifahruzzaman
amin..moga lu dirahmati tuhan yang maha esa.

butterflytwinlove
gua dah sembuh dah, haha!

faryn
gua tak sayang lu ke, lu yang tak sayang gua?

zhana
kalau terpengaruh, dah lama gua lontar molotov cocktail kat pondok pengawal depan sana. oh, gua main san andreas je, haha!

manje
doakan apa? dapat bini jutawan dan rupawan? heh!

melodilusi
dah abis skil dah gua siku, setan tahap pegawai gua syak ni.

tugasan bertimbun, kelas padat, makan, tido..sibuk, penat. rasa macam nak tikam orang, heh!

budak hijau
bizi-bizi lu pun masuk jugak duit, bizi gua banyak abis duit, terasa nak melompat tinggi-tinggi.

bokbon said...

nur suhana
baguk memang baguk!