Saturday, March 28, 2009

Dah la nombor bilik 6.6.6, kena tag pun nak kena 6.6.6 jugak ke?

Itu hari gua ada kena tag sama cik butterflytwinlove, dia haram tak percaya bilik gua nombor 666. Sekarang ni tengok, kena tag yang ada sangkut paut dengan nombor 666.

Haha..haha..ha..

Nasib baik dia tag gua, ada la jugak modal gua nak update blog cabuk gua ni. Sekarang ni dah jarang gua update blog, tugasan bertimbun. Ada masa free gua buat benda lain, makan dengan tidur pun dah entah kemana-mana, tapi mandi gua tak pernah miss. Ah..cerita hidup gua memang duka lara. Malas nak cerita, pegi tengok tag kat bawah.

The Instruction:-
1)Go to your photos folder in your computer.
2)Go to the 6th folder of photos.
3)Go to the 6th picture in that folder.
4)Put the picture on your blog and description of it.
5)Invite 6 friends to join the challenge.
6)Link them in your blog and let them know they have been challenge.



Masa muda-muda, dinner kat dewan felda. Jangan ditanya kenapa gambar macam diambil dengan kaki.

7 comments:

rukia_kuchiki said...

salam bokbon...

anta kawan baik jiwcelaru ker...
citer nie cam pernah bace kat blog bro jiwa celaru jer...

heeee....
pe2 pun gua nk ckp gua suker r blog korang heeee..

peace!

update la blog slalu...

Anonymous said...

Auww!!

Yuyun said...

ko yang mana 1?
meh aku teka...yang silang tangan tu ae?

Khaleeqa Idrus said...

arjuna idaman ke?
HAHA. nak try jugak lah!

bokbon said...

rukia_kuchiki
wsalam, gua dengan mat yen ni dok sebilik kat kolej ni, gua ngan dia senegeri.

suka kat blog je? kat gua?

peace!

anonymous
nak pelempang?

butterflytwinlove
pandai!

khaleeqa DK
gua memang arjuna idaman, permata di hati manusia. haha!

insan kerdil said...

hmm,smartny shbt ak..he2

bokbon said...

insan kenit
sapo dio ni eh?