Sunday, July 19, 2009

Aku Tahu Aku Bukan Perjudian Yang Terbaik Buatmu, Tapi Aku juga Bukan Yang Terburuk Untuk Kau Buangkan.

Hari ni gua seharian lepak dalam dewan, dari pukul sepuluh sampai ke maghrib. Selesaikan urusan ptptn yang agak siput babi. Lama kemain tercongok dalam dewan, tak lulus juga ptptn nanti, gua ingat nak jadi pengganas. Nak bakar bangunan ptptn sana nu ha.

Tapi sebelum tu rasa-rasanya gua terpaksa mati kering dulu, sungguh-sungguh dah kering ni. Pokok duit gua dah jarang berbuah sekarang ni.


*****

Dan hari ni juga baru gua tahu bahawa selain boleh disulam dibaju dan dibuat gelang tangan, manik juga boleh dibuat selipar.

Hahaha!

Jangan marah no.

13 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kalo manik leh buat duit....uhh..

Dhani said...

sahabat. dijemput datang menonton GADOH di USM pada 8.8.09 nanti. ajak kawan-kawan skali ok. :)

tengok flyers kat sini: http://2.bp.blogspot.com/_VNg9zxVOC4E/Sl8h_B3gqYI/AAAAAAAAAx4/jiw9JqBVZwU/s1600-h/gadoh_at_kb.jpg

sharamli said...

rs cm nk maki akak2 ptptn yg c0mel?

Ahmad Azrin Aziz said...

nasib baik gua pun lulus..

hahahaa..

terrarosa said...

adik kawe kat UIAM , pun ada cerita pasal staf PTPT yang 'bekeng' , ramai budok2 yg hati halus 'jerit' berair mata kena maroh ... kes malu.
kawe hampir2 nak buat surat layan, tapi adik kawe cerito lambat do'oh...
meme set2 tu jenis tadok bahaso kot... nak tolong orang melayu, tapi pakat buat mace pitih sendiri...
gilo !

srikandi said...

oloh..sedap ah..pegawai dio x cekak mai la dungun nih..kering do'oh dh jgk..

mrblind said...

dah dapat duit, jangan lupa belanja gua..

balqissy said...

ahaha... nk tergelak time manik buat selipar tu. nyaris beli, kot. hehhe~ comel ape =P

nuyuljana said...

hye awak,

jangan lupa saya taw kalau ptptn da masuk.

haha.

Anonymous said...

eh ko dari haritu dok gelak selipar aku ea... aku bagi penumbuk kang..

suehanna. said...

congratulations (:

pye:rudz said...

selipar bermanik? kehkehkeh.

bokbon said...

akupentoi
dah lama gua beli rumah khir toyo, heh..he..

dhani
:-)

sha
rasa macam nak gigit halkum saja.

terrarosa
meme gilo!

srikandi
odoh, sopin sokmo, heh..he..

mr.blind
datang la skudai, gua dah dapat duit ni.

balqissy
memang comel, tapi macam kelakar. heh..he..

nuyuljana
ha..nak kepsi tak?

ladysheqa
hahaha...wekk!

suehanna
tin kiu!

pye:rudz
heh..he..