Monday, October 26, 2009

Mari Balik Kampung

Dari Skudai ke Kelantan, antara melalui jalan Yong Peng - Segamat dan Kota Tinggi - Mersing, yang mana lebih dekat kalau dikira jaraknya secara kilometer?

Siapa yang terbaca entri ni dapat menghurai persoalan yang sedang berputar-putar kat dalam kepala gua ni?

Sebabnya, malas juga gua nak menunggang dan menyeksa enjin motor gua tu lama-lama, sorang-sorang pulak tu. Dah orang lain 11/11/2009 baru habis paper, gua 4/11/2009 dah settle dah.

Tapi apa yang lebih pentingnya sekarang ni, kemana hilangnya nota gua? saat-saat mendebarkan macam ni la dia nak hilang, tahi punya nota.

Dah, esok gua dah first paper, lu orang semua tadah tangan, doakan gua selamat dan berjaya.

Terima kasih.

Gua doakan semoga Tuhan sentiasa merahmati lu semua.

Amiiin..

12 comments:

sharamli said...

4 hb dah abeh?
bangga la tu..

k..tadah tgn sama2 j0m..baca d0a makan..eh..silap..

all da best...

pye:rudz said...

selamat maju jaya.
persoalan jarak perjalanan: saya sarankan yong peng - segamat. jalan ke mersing tak berapa cun beb.

azrina nur rusly said...

selamat maju jaya....

azrina nur rusly said...
This comment has been removed by the author.
StingRay said...

nota tu semua dah lari masuk dalam otak ko..apa nak gelabah.

haha

srikandi said...

wawawa..gud luk lah..saya abes 5hb..bleh balik awal jgk..hehe

balqissy said...

all the best!!

good luck2!!
untuk aku





dan ko ^.^

k.e.r.i. said...

1st paper pun belum start, lu dah pikir nak balik.

redoh jah, ko guano?

kobe said...

Ikut Mersing lebeh dekat. Jalan pun okey...boleh layan selekoh skit baru tak ngantuk.

nuyuljana said...

gud luck 4 ur final.

lek lok balik kelantan.

aku jwb soalan kau okayh.

jb - kota - mersing - kuantan - kelantan.

bokbon said...

sharamli
kenaleng kenaleng..

pye:rudz
betul cakap lu, jalan mersing pumping beb, hah..ha..

adrin malina
selamat selamat..

stingray
masalahnya dia tak dok diam, masuk je dewan entah mana dia pegi pulak..

srikandi
yeke 5?

balqissy
awat? final exam jugak ke?

keri
gua dah start bersenang-senang kat rumah..

kobe
gua jumpa monyet banyak beb kat rompin..

nuyuljana
memang betul cakap lu..

farhan said...

blikla cpt2..
baik hbs lmbat paper..
bru best..huk3