Tuesday, February 17, 2009

Gula-gula getah

Ada bermacam jenis, beraneka warna dan pelbagai rasa. Bagus untuk dikunyah kerananya dapat menguatkan otot muka serta menghilangkan bau mulut dan mengantuk.

Tapi

Kalau dah lepas kunyah, gula-gula getah dah jadi tawar lepas tu lu suka-suka buang kat atas karpet memang la binatang namanya.

Bodoh

Abis jahanam stokin baru gua

Kalau gua dapat orang yang suka-suka hati buang gula-gula getah kat atas karpet tu memang gua tak cakap banyak dah, gua gigit je halkum dia.

7 comments:

BudAk hijAu said...

gigit halkum...?xde tempat lain kew bang??hahahahaha...

anas afrohead said...

masa kecik2 dulu aku suka telan gula2 getah walaupun mak aku marah.
hahaha

F A R Y N said...

owh sygku bokbon,sapekah gerangan makhluk buat begitu padamu? meh aku blasah dia...lalalala

Ahmad Azrin Aziz said...

gua kecik2 dulu, gua telan je gula2 getah tuh..

srikandi said...

hahahha..sengal!!

The Spiral Eyes said...

kamu begitulah sombong sama aku,nanti aku isi link kamu diblog aku,bukan senang aku nak follow orang sekarang ,aku kan artis

bokbon said...

budak ijau
vampire gigit halkum ganas je gua tengok, nak jugak gua tiru.heh.

anas afrohead
abis la dia dok berbelit dalam usus lu, gua tak tau.

faryn
ntahla, gua pun tak tahu sapa. nak jugak gua jentik-jentik kalau gua tahu sapa.

mat yen
oi, benda tu mana hadam weh.

srikandi
loo..cerita betul ni, dah la stokin mahal.

cik pasa sanda
mana ada gua sombong weh, gua pun bizi skang nih.