Friday, November 28, 2008

Belum pape lagi gua dah kena tag

Lepas solat jumaat tadi, hujan turun lebat lak. Tanpa berlengah, gua terus pekena ubi stelo rebus dengan kopi panas sambil layan blog jiwa celaru ni.

Gua tengok la mamat ni layan tag, diposnya gambar-gambar yang buat ubi stelo gua rasa macam tanah liat, tak pasal-pasal.

Tiba-tiba..

Cilakak!, dia dah tag gua rupanya.

Woi, mana gua nak cari gambar gua seksi ni?

Nantila gua cari dulu gambar gua yang seksi-seksi.

8 comments:

[ Eclipse ] said...

aku pon kene lah XD<

Ahmad Azrin Aziz said...

jgn nk lari plak.

datuk seri said...

aku pun kena...
aku bagi gambar nasi lemak samah aku baru tahu dak zerin ni.

butterflytwinlove said...

hehe teringat lak aku dia suh letak nama siti nur bokbon..hehe ko mesti lagi seksi dari dia..+)

[ Eclipse ] said...

laki upanya

bokbon said...

butterflytwinlove
ah..dah ternyata gua lagi hot dari a.a.aziz tu.

Eclipse
abis selama ni lu ingat gua gadis ke? ah..macam-macamlah lu..

[ Eclipse ] said...

ahah (: mehahaha

bokbon said...

Eclipse
lu ni, tak baik gitu.