Wednesday, May 13, 2009

Bala Tuhan itu bukan setakat selesema babi, babi!

Dah bagi ambil balik, jahanam.

Woi apa nak jadi ni? sudah-sudah la main dalam kain, main kat luar biar orang nampak terang-terang. Itu nak tutup ini nak tutup mana syok.

Karang gua tulis bukan-bukan ni karang masuk ISA jahanam tu pulak

Bodoh.

Kecoh sana kecoh sini, mengundi balik apa salahnya? lagi bagus, semua orang puas hati.

Otak udang.

Betul kata bang dolah jones, insan itu tamaknya pada uang.

Gua sekeh karang bodoh jugak jadinya nanti.

7 comments:

BudAk hijAu said...

hahahhah...tah!baghal..
kayu api betol!

Anonymous said...

Undi Jangan tak Undi!!! Mari mengundi ...
** Izinkan aku melink blog ni yea **

mrblind said...

tak sekeh pun dah bodoh..hahaha

HazirahMahadzir said...

maaf.
anda berambut pendek,tp anda bkn faizal tahir..
ehehehe~

nuyuljana said...

lumrah manusia sukakan uang.

money is not everything, but everything needs money.

:)

sharamli said...

nk try sekeh gk..aci?

bokbon said...

budak hijau
bukan baghal dah, dah jadi babi.

IS
ok is, link la. tak luak pun, hehe!

mr.blind
dah dasar bodoh tu bodoh jugak kan.

hazirah
tapi gua pun minat sama superman jugak apa.

nuyuljana
ye, betul sangat tu. kalau la gua ada 8 juta skang kan bagus.

sharamli
boleh, ajak kawan-kawan tu ramai-ramai.