Thursday, June 4, 2009

Pasir Puteh - Kuala Terengganu - Kuantan - Kuala Lumpur - Ipoh - Kuala Kangsar - Cameron Highland - Grik - Pasir Puteh

Penat, letih, nak marah orang.

Penat, letih, nak mandi dan makan.

Penat, letih, nak tidur.

Aduh, seksa juga ye jadi pemandu orang bercuti ni.

Abis gua yang tengah bercuti ni macammana?

Serupa tak cuti langsung..dahla, gua nak pergi tidur.

Selamat malam.

15 comments:

DIK AN said...

Mimpi basah?

paiseh said...

drebar tu buat la cara drebar brader...

srikandi said...

hahahahha..nmpak sgt x pro drebar

Anonymous said...

kena menuntut ilmu memandu lagi ni, teruskan usaha ... pasti berjaya di Akademi Fantasia ...kikikiki.

F A R Y N said...

ish ish ish....
darling,u lupakan i...hahahaa

stomek said...

ok la tu...rezeki beb..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

wah...jauh lu travel beb...

sharamli said...

ni pahal nak marah2 0rg ni..nak kena sekeh balik?

StingRay said...

utem -> kuis -> uia -> upsi -> usm -> ump -> uum -> uitm machang -> kustem -> kukum -> utm jb -> kuittho -> utem.

5 hari atas motor kriss evo.Konvoi 44 orang.Sampai rumah rilek2 ja.hahahaha...

cerita 4 tahun lepas.

StingRay said...

'cendawan' ko macam dalam gambar tu ke beb?


ha ha ha..

syfasendat said...

ish, kalau saya dah lama stereng kereta kena bakar. sakit pinggang oii.

nur suhana said...

lame x comment (:
goodnight.

ZULKIFLI MOHAMED said...

Salam bokbon,

lain kali pandu kapal terbanglah (ala pilot lah tu), cepat sampai ...

padelkopak said...

kalau begitu.baik kamu tidur saja.sebelum ada yg kena pukul sama kamu.baik...

bokbon said...

Dik an
eh tak, gua tak mimpi lucah pun..

paiseh
drebar pun ada masa keje ada masa rehat yeop, haha!

srikandi
ambik keter lu, bawak nak tengok.

IS
bukan, kena mengurut bagi kuat. haha!

faryn
ah..sekalipun tak pernah gua melupakan lu.

stomek
nama lu macam somtam la..

aku pentoi
mau tak jauh, tu gua tak cerita lagi pasal pusing-pusing kl. sampai haus tayar, sikit lagi nak nampak benang.

sharamli
awok ni bekeng la..

stingray
konvoi memang best beb, gua pun selalu join konvoi.

stingray
tak, gua punya hensem dan tiga kali lagi gedabak dari tu.

syfasendat
lu nak tengok kepala gua terbelah tiga?

nur suhana
tu la lu, lupakan gua. sob sob..haha..!!

zulkifli mohamed
usahkan lesen kapal terbang, lesen B0 pun gua takde lagi.

padelkopak
gua dah tidur, lama pula tu. padan muka.