Monday, December 8, 2008

Bagaimanakah?

Esok gua nak masuk Thailand, ziarah sanak saudara.

Tak susah pun. Buat je border pass, RM10.00 untuk 6 bulan. Apa yang nak kena ada? kena ada kad pengenalan pastu kena ada gambar berukuran passport 2 keping. Eh nanti kejap, gua mana ada dah belen-belen gambar. Gambar last gua aritu guna dah buat kad hijau.

Tapi esok kedai gambar kat sini mesti semua tutup, kedai cina pun tutup.

Cuba lu bagi gua idea, apa gua nak kena buat.

Takkan gua nak masuk secara haram kot? ah..tak pasal-pasal tertukar gua dengan lembu korban.

Kalau gua tak masuk takkan gua nak beraya sorang-sorang kat umah wei?

Ah..gua sampai tak tau dah nak kena sedih ke nak kena gabra ni.

21 comments:

srikandi said...

lalallalala..mcm mana ye?sadeisnya...gunting gmbr kat lesen memandu tu..esok x payah drive,suh ur dad je drive..

The Spiral Eyes said...

lu senang aja,beraya secara live bersama pasa ok..esok aku on webcam..marilah bok bon

bokbon said...

srikandi
ha..adapun.
tak boleh la, dulu penah wat skill gitu, tak lepas ngan imigresen. hmmmm..

cik pasa sanda
ha..beraya secara live? webcam? jadah webcam tu cik pasa? haha..ooo jahat ye cik pasa kutuk gua macam hantu. cuba tanya srikandi tu apa itu bokbon. haha..haha..ha..

srikandi said...

dah tu..search la kat tenet gmbr bokbon tu..hahah..tampal gmbr tu je..edit2 ckit..hehe..~ bokbon?no words can describe,xde dlm kamus pun..

bokbon said...

haha..nampak gaya kena masuk haram dah esok. tsskkk..
bokbon tak silap selain kelantan takde orang sebut, hehehe..

Pyanhabib said...

Selamat hari raya korban
selamat masuk thailand
selamat balik malaysia

The Spiral Eyes said...

webcam kamu tak tahu ke bokbon..kamera tenet la...

tok aku cakap bok bon tu hantu tapi sebut bok bong

suehanna said...

ni laa namenye pengorbanan bokbon. hehe;p

BudAk hijAu said...

semoga selamat semuanya...
klu xlepas,berkorban lah anda...wakakaka..

salam aidiladha~

bokbon said...

Bang pyan
Terima kasih bang pyan

The spiral eyes
ooo..yang kalau kat laptop ada kat tengah-tengah belah atas skrin tu ye?

ah..bokbon bukan hantu, bokbon sejenis hidupan.

nur suhana
ye cik suhana, inilah pengorbanan raya korban gua.

Budak hijau
lu jangan wei, lu ni, tak sayang gua ke? haha..

Thenadi said...

prin lah, cakap ah de masalah kot. heh ko org thailand ey

bokbon said...

tak bleh jugak, nanti tak lepas ngan kastam siam plak. gua anak jati kelantan wei, moyang gua dulu dok sana. gua ni kira mix la..skang ni ada la saudara bau-bau bacang kat sana.

ceri masam said...

hhehehhehe!
amik je gambar guna camera laptop, pastu print je ha!
okay?

genius tak saya?
hehehehe

bokbon said...

One love
TQ, tapi gua tak jadi pegi pun. Sungai Golok mengganas wei.

Semua, Selamat hari raya aidiladha.
jangan gaduh-gaduh dengan awek mahupun balak lagi.

Thenadi said...

ptt lah ada bau bawang X)~ haha

srikandi said...

harharhar..pesanan terakhir tu yg tak tahan..jgn gaduh2 ngan pakwe?adoi..

bokbon said...

Eclipse
bawang? kamu goreng daging taruk bawang ek?

srikandi
yela, pesanan universal tu. india dah sikit aman, jangan risau-risau ye:)

The Spiral Eyes said...

itulah,,kamu pandai juga ya bok bon (saja jek nak suruh ngorat aku_)

bokbon said...

cik pasa
haha..haha..ha..
cik pasa, gua dulu keje kedai komputer bapak gua, jadik technician merangkap salesman. webcam? haha..
lu dah makan sup gearbox cik pasa? gua dah overdose ni.

The Spiral Eyes said...

jadah apa aku makan sup gear box??lalallaa

bokbon said...

cik pasa
mentang-mentang nak naik ke puncak lu pasa, tak makan ye makanan orang-orang bawah ni..