Saturday, December 27, 2008

Gua baru sampai kuala lumpur

Dan gua tengah demam saat lu baca entri ni. Dari bentong ke setapak gua kena hujan, bengong jadinya kepala gua.

Tapi apa kes gua datang sini menaip-naip?

Haa..haha..ha..

Esok pagi si A.A.Aziz sampai, nak dok sebilik dengan gua katanya.

Dulu bukan main lagi cakap gua itu la ini la, tengok-tengok apa yang dah jadi sekarang ni.

Haha..haha..ha..

Mat yen, jangan apa-apakan gua ok.

Dah, gua pening. Kesian gua kan.

19 comments:

nur suhana said...

get well soon(:

The Spiral Eyes said...

bokbon sayang,aku merindui kamu

F A R Y N said...

syg,kau demam eh?
tunggu daku mlm ni mengantar obat.

bokbon said...

nur suhana
thank you, meh sini alamat email.

cik pasa sanda
alololololo...rindu banyak ke rindu sikit?

faryn
ye, pening pale nih. hantarkan sekali ayam golek ye, heheh..

srikandi said...

hehhehe..kesian,ke home sick nih?

F A R Y N said...

Pulut kuning mau tak?haha

Teha said...

owh kesian demam..
sekarang mmg musim hujan
aku balik penang pun boleh kata sepanjang jalan hujan.
gegel gak la. tak bukak aircon kang berkuap plak dlm keta.
anyway, get well soon! selamat menghadapi sem baru. hehe =)

nur suhana said...

red_prinze@hotmail.com

email kalau ade pape k?(:
jum kte lepak makan cupcake nnt? :D bawakla a.a. aziz kalau nak. hehe.

syfasendat said...

dari bentong ke setapak jalan kaki kah?


selamat sehat, tu la, main hujan tak ajak.

one love said...

apa dah jadi?

ada a.a.aziz tu apa2kan bokbon tak...?

hehehe

mrblind said...

kesian la sangat..macam puteri lilin lu..kena hujan sikit dah demam..

sAfFiYaHnAjLah said...

hye..
thanx visit my home..
lama xon9..

dont b gay-gay eh..
report kat mak t..

Ahmad Azrin Aziz said...

semalam I sejuk laa.. tapi I malu nak cakap kat you.. I maluuu.. :)

one love said...

kah kah kah!
kah kah kah!

was was dah aku nih!
hahahahhaha

beware :p
hahahahh best korang!

kecik said...

gimme pai!
same2 kite demam!

ouh tetibe je aku ni

bokbon said...

srikandi
home sick? ewah..baru dua hari lepak sini.

faryn
ceh..macam nak sunat je. haha..

teha
tula, tak bukak aircon nanti memang berkuap, doakan kejayaan gua ok.

nur suhana
uish..hotmail, ok. nanti ada satu ruang, boleh boleh.

syfasendat
gua naik motor, dari kelantan sampai kl. ok..nanti hujan lebat-lebat, gua ajak lu main hujan sekali.

one love
setakat ni takde lagi, tapi gua sentiasa berjaga-jaga.

mr.blind
hujan kl dengan hujan kelantan lain beb, kena sikit mesti gua nak jadi demam. heh..

saffiyahnajlah
eh..gua normal ok, jangan pitenah.

Mat yen
gua dah suruh lu tutup kipas, lu degil. gua takpe kalau panas, gua boleh buka baju, haha..

one love
was-was apa nih? heh..jangan pitenah gua sama mat yen. hahaha..

kecik
lu pun demam gak ke? mintak panadol sama mat yen, dia ada bawak sampai dua papan. apahal lu mat yen?

nur suhana said...

nak ym ke ape?(:

[ Eclipse ] said...

pasangan GAY >.<

bokbon said...

nur suhana
ym? boleh gak..nati tenet ada dan laju sikit, haha..

eclipse
pitenah lu ni, pitenah!