Thursday, December 11, 2008

Mari gua settlekan 2

1. Do you think you're hot?
hot kemendanya kalau dah misai sampai masuk hidung dulu baru gua nak trim..

2. Upload your fave picture of you


3. Why do you like that picture?
sebab gua pernah dok mencangkung tepi papan tanda tu sambil layan peter stuyvesant.

4. When was the last time you ate pizza
piza? 2-3 tahun sudah, gua memang tak berapa sikit piza ni, nanti makan kena tarik panjang-panjang. susah nak putus.

5. The last song you listen to?
Sultans of swing - dire straits

6. What are you doing right now besides this?
sedang fikir cara tercepat nak slim seslim-slimnya!

7. What name you prefer besides yours?
haji, haji shawn.

8. People to tag:
#1 Azrin Aziz
#2 Dinot
#3 Srikandi
#4 Datuk seri
#5 Faryn

9. Who is number one?
bakal perancang bandar & wilayah. pernah suatu ketika naik berahi dengan botol kosong!

10. Number three is having relationship with?
pakwe dia la, sapa lagi. mana gua tau sapa. raya haji aritu dia eksiden sampai terbelit wayar pam angin kat tayar belakang. rugi gua tak tengok secara live. haha..

11. Say something about number five?
keje bank, esok gua nak buat loan gua cari lu. header blog ada gambar motor 2 stroke, lu rempit?

12. How about number four?
penghuni bumi maya, waiter kat 7/11. beranak kat amerika, ha..apa lagi?

13. Who is number two?
Nadiah binti Ismail, 3DDN. err..lu dah tau sapa gua?

Haa cik pasa, amacam? pantas dan efisien tak gua mengerjakan pekerjaan tag?

Kepada sesiapa yang dah kena tag sama gua. Hutang darah dibayar darah, hutang tag bayar tag!

Dah dah, makin menjadi kembung perut gua ni.

Selamat malam, Assalamualaikum..

21 comments:

The Spiral Eyes said...

inilah yang dikatakan dendam ya..sila la sapa yang kena tag tu jawab,aku benci tag tapi sesekali buat seronok juga,maklumlah artis

FARYN said...

ces!
tag aku plak.
nanti aku bayau secara ansuran.
hahahahaa

bokbon said...

cik pasa
ah..lu jangan tenggelam didalam keglameran dunia artis sudah.

Faryn
ansuran kalu, bunga naik. amacam?

FARYN said...

aku pakai daun..hahaha
weis..aku bkn rempit tau..
pic moto kat blog aku tu..ntah moto sape aku snap..hahaa

bokbon said...

Faryn
haa..jawab jangan tak jawab sudah. tapi lawo ah header gitu, nampak kedamaian gitu. haha..

FARYN said...

aku dah jawab secara cash tadi..
damai eh?
kebun sape ntah aku snap..
blakang aku time tu ada kenduri kawen,depan aku ada kebun yg sunyi sepi..cam terasa kat alam bunian..hahaha

Jorji said...

Sultan of Swings! baik punya goreng!

The Spiral Eyes said...

header faryn tu nampak unsur unsur merendah diri

bok bon sekali kali menulis "gitu" aku rasa seolah mak nyahla pulak

bokbon said...

Faryn
ewah..lu ni nak mistik-mistik plak. kenduri kawen orang pegi, bila orang nak pegi kenduri kawen lu plak?

j or ji
ye, hari-hari gua dengar. ni pun gua tengah dengar, tiuu! tiuu!

pasa sanda
mak nyah? jadahnya kamu cik pasa? tak kuasa i.

The Spiral Eyes said...

hahhaha,sekarang dah maju..menjadahkan pasa si cantik ni

bokbon said...

haha..sapa suruh lu memaknyahkan gua.

FARYN said...

calon takdak..
jom naik pelamin skali..haha

bokbon said...

Faryn
gua ni kan, kalau ada yang nak sponsor dari a - z, dan ada calon yang sudi, esok jugak gua nak naik pelamin. haha..

The Spiral Eyes said...

hahahaha...aku sponsorkan diri untuk berkawin sama kamu boleh (tapi jangan kasi tahu eiman)..lalalla

Thenadi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
srikandi said...

wei....sampai ati..hahaha..

bokbon said...

cik pasa
haih..nanti dia tau, gundah gulana la dia cik pasa oi.

srikandi
sekian terima kasih, haha..haha..ha..

The Spiral Eyes said...

dia tak paham bahasa melayu

bokbon said...

itu takde hal. pasal gua boleh cakap orang putih sikit-sikit, haha..

The Spiral Eyes said...

biar benar kamu bon (gaya intan)

bokbon said...

ye, tiada yang benar melainkan benar-benar belaka?